Processen bezoekverslag inspreken en omzetten naar tekst

Onderstaande situatie weergeeft de tien processen, als bijv. een thuiszorgverlener na het bezoeken van een client een bezoekverslag wil inspreken. Na het inspreken wordt het ingesproken bericht omgezet naar tekst. Vervolgens wordt deze tekst (gesprekverslag) opgeslagen en kan men via de app de geschiedenisgegevens van de client bekijken. Deze oplossing elimineert het grote probleem van zorginstellingen. Ze lopen vaak achter met de administratie. Het inspreken na een bezoek kan in 10 seconden worden gedaan

Hoofdmenu

In dit scherm worden de knoppen getoond van de app: App For Care die handig is voor de thuiszorg. Thuiszorginstellingen kampen met een achterstand van de administratie. Dit komt voornamelijk doordat de zorgverlener, nadat hij de cliënt verzorgt heeft geen bezoekverslag maakt. Dit wordt vaak pas later in de week per e-mail doorgegeven. Er bestaan apps waarmee men dit kan doen, echter zijn deze vaak te complex om de processen te configureren. Hierdoor maken de zorginstellingen bijna geen gebruik van de mogelijkheden die deze softwaresystemen aanbieden.

Voordelen

Scherm klantenoverzicht

In dit scherm worden de klanten getoond en staan er aliassen, waarmee de wet van privacy bewaakt wordt. Direct is duidelijk dat er op maandag, woensdag en op vrijdag aan Mevrouw Zalm zorg gegeven moet worden. Het is mogelijk om alle klanten te tonen, zodat collega’s van elkaar klanten kunnen overnemen. Of dat er alleen klanten getoond worden, die deze zorgverlener bedient. Mocht de zorgverlener verhinderd zijn, dan kan een collega niet direct een bezoekverslag maken. De medewerker zal tijdelijk via de backoffice aan de client gekoppeld moeten worden. App For Care zal voornamelijk kleine zorginstellingen bedienen, dus deze cliënten lijst zal niet groot zijn.

Demo

Openen scherm klantgegevens

In dit scherm worden de klantgegevens getoond en op welke dagen zorg verleent moet worden. Afkorting: VP betekent: Verpleging. Men kan de geschiedenis van deze client bekijken, die medewerker(s) eerder hebben vastgelegd of men kan gelijk het bezoekverslag inspreken.

Voordelen

Inspreken bezoekverslag

In dit scherm wordt duidelijk weergegeven welke bezoekverslagstructuur het in te spreken bezoekverslag heeft. Het is een leidraad, maar er is uiteraard ook ruimte voor improvisatie. Zodra het gesprek is ingesproken kiest men voor knop: “Stop”.

Demo

Scherm omgezette tekst bekijken

In dit scherm heeft de medewerker voor de knop: “Tekst bekijken” gekozen. In een pop-up scherm wordt de omgezette tekst getoond. Wanneer het bericht niet correct is ingesproken, kiest men voor knop “sluiten” om opnieuw het bericht in te spreken.

Voordelen

Scherm velden invullen met omgezette tekst

In dit voorbeeld is de tekst goed ingesproken en zijn de velden herkent. Medewerker zal voor de knop “Opslaan” kiezen.

Demo

Scherm omgezette tekst bekijken

In dit scherm is het bezoekverslag geplaatst. En kan men het bezoekverslag registreren door voor de knop: “Registreren” te kiezen.

Voordelen

Klantenlijst met aantal geschiedenis

In onderstaand scherm is duidelijk te zien dat bij de eerste klant het getal 1 is afgebeeld. Dat houdt in dat er één registratie bekend is. Dit zijn geschiedenisgegevens van een client.

Demo

Openen scherm met knop: Geschiedenis

In dit scherm heeft de medewerker de clientgegevens geopend en kan men o.a. de geschiedenis bekijken. Als er meer geschiedenis bekend is, dan zal er een lijst met geschiedenisgegevens getoond worden, waaruit gekozen kan worden.

Voordelen

Geschiedenis bekijken

In onderstaande scherm is er voor de knop: “Geschiedenis” gekozen en wordt de geschiedenisgegevens getoond.

Demo